З їх допомогою Ви зможете завжди бути на крок попереду своїх конкурентів
1. Чат — боти
Корисний бізнес – інструмент – чат – боти . Це спеціальні програми, які замінюють співрозмовників у месенджерах. Експерти не виключають, що в майбутньому чат-боти повністю замінять людей-операторів, які відповідають на повідомлення в месенджерах.
2. Інтерактивний контент
SMM-трeнд 2019 року – активний контент, який буде цікавий та затребуваний користувачами. Все більш популярними стають всілякі розіграші, конкурси, опитування, ігри та тестування. Даний бізнес-інструмент має вірусний ефект і швидко поширюється по мережі.
3. Highlights Stories в Інстаграмі
Instagram не стоїть на місці, сервіс постійно розвивається і пропонує своїм користувачам нові можливості для просування. Так, розробники Інсти пропрацювали та вдосконалили сторіс та впровадили додатковий функціонал, який назвали Highlights Stories або «Ключовими моментами». Відтепер користувачі можуть поєднувати свої Stories за темами. Це досить цікавий інструмент для соцмережі, який заощаджує купу часу на пошуку необхідної інформації.
4. Shopping Tags в Інсті
Ще один перспективний SMM-тренд 2019 року – товарні позначки в Інстаграмі. Shopping Tags – це спеціальні теги, при натисканні на які, користувачі переправляються відразу на сторінки товарів з їх докладним описом, ціною та контактами.
5. IGTV B Instagram
І знову корисний бізнес-інструмент від улюбленого соціального майданчика. Буквально влітку там запровадили класний функціонал-IGTV. Ця платформа, яка дає можливість заливати в інсту довгі відеоматеріали (до однієї години).
6. Короткий відеоконтент у стрічці новин
При всіх плюсах формату IGTV популярністю користуються і короткі відеоролики, які цікаві користувачам. Наприклад, різні лайфхаки та рецепти. Фахівці прогнозують , що цей SMM – тренд у 2019 році займе до 80 відсотків всього трафіку .
7. Стріммінг Онлайн-трансляції на соціальних майданчиках стають все більш популярними та затребуваними.
Причому йдеться саме про «живий» стріммінг у режимі онлайн, без правок та монтажу. Так, за інформацією компанії Social Media Today 85 відсотків користувачів соціального майданчика ФБ віддають перевагу саме стриму, а не звичайним телевізійним трансляціям.