Інтенсивний курс з інтернет-маркетингу
Досліджувані інструменти:
Google Ads, Google Analytics, Facebook, Instagram, Meta Business Manager, Serpstat, Similar Web, Canva, VN.
Програма курсу:
Заняття 1. Знайомство та введення в інтернет-маркетинг
- Знайомство з програмою та постановка цілей на курс.
- Роль інтернет-маркетингу у поточних реаліях.
- Основні завдання інтернет-маркетолога.
- Головні інструменти діджитал-маркетингу.
- Основні складові діджитал-стратегії.
- Знайомство з маркетинговою лійкою.
Заняття 2. Маркетинговий аудит
- Пошук та аналіз конкурентів. Послуги. Як робити висновки.
- Цільова аудиторія, сегментація, формування портрета клієнта.
- Формування УТП та позиціонування.
Заняття 3. Особливості веб-сайтів та проведення аудиту
- Сайт, його стратегічна мета. Типи сайтів.
- Основні елементи (блоки) сайту.
- Закони та правила юзабіліті.
- Проведення аудиту сайту.
- Сервіси теплових карт та карт кліків.
- Популярні проблеми, пов’язані з контентом сайту.
Заняття 4. Налаштування аналітики (Google Analytics, Google Tag Manager)
- Знайомство з Google Analytics. Створення акаунтів та огляд інтерфейсу.
- Знайомство з Google Tag Manager. Створення акаунтів та огляд інтерфейсу.
- Налаштування акаунта та створення цілей.
- Аналіз звітів, як робити висновки.
- Як створювати власні дослідження в GA4 (шлях користувача, послідовність конверсії, вільна форма).
Заняття 5. Реклама у Google Ads (частина 1)
- Основні типи кампаній у Google Ads.
- Аукціон реклами, як перемогти конкурентів?
- Створення облікового запису та огляд інтерфейсу.
- Як створити медіа-план та вирахувати бюджет на рекламу.
Заняття 6. Реклама у Google Ads (частина 2)
- Особливості налаштування пошукової реклами.
- Збір семантики, підготовка оголошень та розширень.
- Налаштування у кабінеті.
- Особливості налаштування медійної реклами та ремаркетингу.
- Ведення та оптимізація.
- Звітність та аналіз.
- Додаткові можливості Google Ads (відео реклама, товарна реклама, реклама додатків).
Заняття 7. Просування у соціальних мережах
- Створення та наповнення акаунтів у Facebook&Instagram.
- SMM-аналіз конкурентів.
- Складання контент-стратегії для соц.мереж.
- Формати контенту у соціальних мережах.
- Корисні сервіси для якісного контенту.
Заняття 8. Таргетована реклама у Facebook&Instagram (частина 1)
- Основні цілі таргетованої реклами.
- Аукціон реклами, як перемогти конкурентів?
- Відмінність Ads Manager та Meta Business Manager. Огляд інтерфейсу.
- Ефективна структура облікового запису.
- Налаштування рекламної кампанії. Типи аудиторій у рекламі.
Заняття 9. Таргетована реклама у Facebook&Instagram (частина 2)
- Оголошення. Як створити ефективний креатив.
- Алгоритм налаштування рекламної кампанії.
- Ведення та оптимізація
- Звітність та аналіз.
Заняття 10. SEO – пошукова оптимізація сайту
- Основні кроки внутрішньої та зовнішньої оптимізації. Семантичне ядро.
Іду вчитися
Освойте професію Інтернет-маркетолог за 1,5 місяці!
Курс складається з 10 занять по 2 години кожний. Проходження кожного модуля, передбачає обов’язкове виконання домашнього завдання.
Викладачі курсу:
Всі наші викладачі практикуючі спеціалісти з великим досвідом роботи у провідних IT компаніях. На найближчі 2 місяці вони стануть для Вас не лише викладачами, але й друзями – наставниками.
7 років у маркетингу. Ще у 2015 році створювала контент у соціальних мережах для конференцій та фестивалів, а пізніше почала працювати трафік-менеджером (PPC) у маркетинговому агентстві.
Понад 3 роки була маркетинг-директором у компанії-імпортері шоу-обладнання. Вдалося систематизувати маркетинг, повністю оновити сайти та соціальні мережі компанії, впровадити нові інструменти залучення клієнтів.
Зараз із чоловіком розвиваємо власну агенцію Shapoval Agency. За 3 роки роботи реалізували понад 250 проєктів. Серед наших клієнтів: юридичні, логістичні компанії, сервіс Штрафи UA, бренд соковитискачів Hurom, приватна школа «Мрія», бренд фарб Art Kompozit, доставка здорового харчування Perfect Balance, центр «Логопед-Волшебнік» та інші.
Олена Шаповал
Shapoval Agency
Спілкуватися у чат боті.
Поширені запитання.
Думаємо, що так, якщо Ви приділятимете заняття не менше 10 годин на тиждень, виконувати домашні завдання та спілкуватися з Вашим наставником. Тоді за 2 місяці Ви зможете освоїти навички інтернет-маркетолога, зберете портфоліо проектів та почнете свій шлях у професію.
Для старту достатньо мати закінчену середню освіту та можливість займатися не менше 10 годин на тиждень.
Можна, для закріплення за Вами місця в групі до початку навчання необхідно внести 1000 гривень, потім 4500 гривень на першому занятті, залишок 4500 на шостому занятті.
Ми надаємо відео запис кожного заняття, також у Вас буде доступ до конспекту занять та інших матеріалів курсу.
Для проходження курсу не потрібно мати понад сучасний комп’ютер або ноутбук. Вимоги до комп’ютера для навчання на курсі: оперативна пам’ять від 4 Gb, процесор intel core i3/i5/i7, бажано не старше 3-го покоління (або аналоги від AMD), вільне місце на жорсткому диску близько 20 ГБ, операційна система на Ваш смак:)
Windows/Linux/MAC.
Всі наші викладачі це практикуючі фахівці рівня не нижче за Senior, з досвідом роботи від 5 років та працюють у провідних компаніях.
Ви можете зв’язатися з нашим адміністратором, заповниши форму на сайті, також зателефонувати за будь-яким з контактних номерів, які вказані на сайті, написати в будь-який месенджер, вказаний на сайті, також при можливості Ви можете приїхати до нас в офіс для обговорення всіх деталей курсу. Запросити рахунок на передоплату курсу можна і в online.
В результаті навчання Ви навчитеся:
- Проводити аналіз конкурентів;
- Складати портрет цільової аудиторії;
- Формувати УТП та позиціонування;
- Ставити маркетингові цілі;
- Налаштовувати та аналізувати результати контекстної та таргетованої реклами;
- Розділяти типи контенту та складати контент-план;
- Розуміти принципи роботи SEO.
Кому підійде цей курс:
1. Новачкам.
Новачки в маркетингу, які бажають вивчити основні інструменти інтернет-маркетингу.
2. Власниками бізнесу.
Підприємці, які хочуть розуміти, як працює маркетинг, вміти аналізувати результати.
3. Початківцям маркетологам та SMM-фахівцям.
Контент, SMM та інші фахівці, які вже знайомі з маркетингом і хочуть розширити свої можливості.
*Навчаємо з 0, досвід необов'язковий
Після закінчення курсу Ви отримуєте сертифікат, який котирується на ІТ ринку України.
Чому наші студенти роблять стрімку кар’єру у ІТ індустрії:
НАШІ ВИКЛАДАЧІ
Викладацький склад складається з професіоналів – практиків, які працюють у провідних ІТ компаніях України понад 5 років, з рівнем Senior/Lead.
РЕПУТАЦІЯ
Наш досвід викладання Інтернет-маркетингу 7 років. Нас знають та поважають роботодавці. Наших студентів більшість ІТ компаній раді бачити у рядах своїх співробітників.
ТЕХНОЛОГІЇ
В даному курсі ми вивчаємо такі технології: Google Ads, Google Analytics, Facebook, Instagram, Meta Business Manager, Serpstat, Similar Web, Canva, VN.
ДОСТУПНІ ЦІНИ
Доступна вартість навчання та лояльна система оплати курсу. Ми вивели та дотримуємось формули: доступна ціна = високу якість навчання.
ПРАКТИКА
Практика складає 80% та проходить на робочих проектах. Даємо не лише теоретичні знання, ми випускаємо затребуваних висококваліфікованих спеціалістів.
Відгуки
Адреса:
Одеса вул. Базарна, 63 9-й поаерх офіс 912
Телефон:
+38 (050) 492-21-86
+38 (068) 825-01-56
+38 (096) 521-52-81
Skype:
nikitafeltov
Email:
actproodessa@gmail.com